Film anmeldelse af Jensen og Jensen

Hej allesammen, idag kommer endnu en spændende artikel, eller faktisk mere en bedømmelse eller også kaldt anmeldelse, ja det er fuldstændig rigtigt, jeg har tænkt mig at lave en filmanmeldelse omkring filmen Jensen og Jensen, filmen er 1 år og 3 måneder gammel, men har først lige fået set den nu. Filmen blev udgivet den 11/08/2011, og er en vældig god film og rigtigt komisk. Den være omkring de 1 time og 20 minutter, og det er virkelig den bedste 1 time og 20 minutter i mit liv.

Jensen og Jensen er en animations film, og der er derfor ingen skuespillere, men folk der har lagt stemmer til denne film. Til filmen er der denne fantastiske og helt klart totalt komiske Craig Frank, som har valgt disse fantastiske stemmer til filmen: “Mick Øgendahl, Nicolas Bro, Jokeren , Bodil Jørgensen, Simon Jul Jørgensen, Christina Sederqvist, Christine Exner, Troels Malling”.

Jensen og Jensen er både en animations film, en komedie og en action, tidligere har instruktøren til Jensen og Jensen også udgevet film som “Rejsen til Saturn” som også blev en rigtigt god og kendt film, med en masse sjove stemmer der også. Især episoden hvor Jensen prøver at aktivere en klassisk jukeboks er rigtig sjov. En god gammel sir juke med rigtige grammofonplader som dem på billedet her på sirjuke.dk

Jensen & Jensen, de to brødre, som også i filmen bliver kaldt Jensen-brødrene, er i filmen ikke specielt heldige, eller smarte for den sags skyld, og muskler er skam heller ikke det de har mest af. Da de pludselig står ansigt til ansigt med nogen meget farlige i filmen kaldt, våbenliderlige, CIA agenter og en meget speciel kælen ged, som elsker at blive kælet med, og så til sidst, vandalerne fra Vatikanet.

Jeg håber du kunne lide min lille filmanmeldelse og håber du kunne lide den, og hvis du ikke har set denne film endnu, ja, så synes jeg helt sikkert du skal ind og se den, og hvis der på et tidspunkt kommer en 2’er, så ja. Så står jeg allerede klar i biffen!